• (iOS) Thrill Rush Theme Park אבני חן מחולל קודים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Thrill Rush Theme Park ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Thrill Rush Theme Park IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ אבני חן מחולל קודים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Thrill Rush Theme Park 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    לאחר הסתכלות על מסך הטעינה המסך הפך שחור!

    פדהל שד ג'וה תפי תד"ק דיהיטונג

    טוב ששיחקתי אותו גם בנייד של אמא שלי אז אני חושב שעכשיו המשחק הזה יותר טוב אז אני מוריד אותו עכשיו אני מודה לאותו אדם שעשה את המשחק

    קקי קקי קקי קקי קקי. פוווו. פווווווו קקי

    משחקים גרועים מאוד

    נג'ים חאן

    זה מאוד מצחיק זה מאוד פנטסטי אני אוהב את המשחק הזה מאוד זה מאוד מרגש אני אוהב מאוד אחי של האהבה שלך זה משחק

    מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד גרוע משחק אל תוריד את זה

    המשחק הזה אני לא אוהב זה רמאות כי אם אני על המים האנשים האחרים שאיתם אני מרוץ הם לא יהיו על המים בבקשה תקן את הבעיה הזו עכשיו פשוט בזבזתי נתונים

    מאוד מאוד נחמד וטוב

    האפליקציה הזו טובה לילדים כי היא מאוד פשוטה להפעלה ביקשתי מההורים שהילדים ישחקו במשחק הזה.......תודה

    בבבבב

    זה משחק נפלא מאוד, אני מנוסה מאוד במשחק. זה יותר מדי אהבתי אותם


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :